TOP 5 : POSTACIE I TYDZIEN Z WIEZNIEM LABIRYNTU

Hejo hejo z tej strony ja.

Witam was w kolejnym poście podczas tygodnia z Więźniem Labiryntu. Na czym polega top 5? Chyba każdy to wie. A jeśli nie to chodzi o to , że wypisuje moja listę top 5 ulubionych [rzeczy, postaci, książek itp. itd. ]. Tyle w temacie. Tym razem w top 5 chodzi o moje ulubione postacie z tej książki jaką jest Więzień Labiryntu - James Dashnera. Zapraszam. :)


1.THOMAS

To miejsce dla Tommy'ego jest chyba oczywiste. Przynajmniej dla mnie.

2.CHUCK

Jest to postać tak ''słodka'' , że musiałam go tu dać.

3.MINHO

Cóż mogę powiedzieć o nim? Hmm .. po prostu jest tu i już.

4.NEWT

Decyzja była dla mnie nie łatwa. Newt czy Minho na to miejsce? Hęę...

5.TERESA

Lubię ją i też nikt inny nie pasował mi tu więc też i jest tu.
Aha i ja nie chce kogokolwiek obrażać tymi słowami także luzik.

A btw. to jeśli ktoś się zastanawia nad tym ''Dlaczego nie ma tutaj Alby'ego ? '' To mam dla was odpowiedz. Na ostatnie miejsce mi nie pasował a jeśli już gdzieś to obok Newta.

Mam nadzieję, że to rozumiecie bo wybór miejsc dla nich był gorszy od tortur jakichkolwiek. To nie było łatwe. Oj nie.

Pozdrawiam i tym poście to tyle.
Czekam na wasze opinie :) ;* do następnego.

Share:

1 komentarze

  1. O! Newt na 4 miejscu! :'D No, nie... Widzę, że mamy zupełnie inny gust... Ale nieważne <3
    http://zksiazkowana.blog.pl

    OdpowiedzUsuń