Co bys wolala : PRÓBY OGNIA

Cześć hej wam.


Postanowiłam, że zrobię coś takiego bo może to być ciekawe. Jeśli chodzi o recenzje filmu to pojawi się ona nawet dzisiaj ale o , której to jeszcze nie wiem. To jest coś na wzór TAG ale bez pytań za to z wyborami. Sami się przekonacie za chwile. Zapraszam :).

Co byś wolała:

1.Być Poparzeńcem / Być członkiem DRESZCZU

I jedno i drugie nie jest dobre ale już chyba wole być Poprzeńcem niż brać udział w czymś złym. Wybór jest trudny ale naprawdę to jak dla mnie ''lepsze''.

2.Być przyjacielem Streferów / Być wrogiem Streferów

Wybór jest oczywisty , że przyjacielem :)

3.Być w Grupie A / Być w Grupie B

Pomimo tego iż jestem dziewczyną to wole być jednak w Grupie A gdyż bardziej jestem z nią związana ale B też lubię.

4.Zdradzić Grupę / Zginać aby ocalić innych

Oto jeden z trudniejszych wybór jakie musze wybrać. Ale ja się długo nie musze zastanawiać. Wybieram opcję 2. Dlaczego? Bo sądzę, że tak będzie lepiej i nie potrafiłabym ich zdradzić. Już wole sama zginąć niż pozwolić na ich cierpienie.

5.Nie znać prawdy o DRESZCZu i ufać im / Znać prawdę i nie ufać DRESZCZu

Trudno by było raczej aby tej prawdy nie znać także wybór prosty ,że znać prawdę. Bo od Pożogi tylko kłamstwo jest najgorsze.

6.Pomagać DRESZCZu / Pomagać Prawej Ręce [ jeśli coś przekręciłam to sorry ale możliwe iż coś mi się pomyliło]

Z tego co pamiętam to Prawa Ręka [ tak się to nazywało , jeśli nie poprawcie mnie] była wrogiem DRESZCZu więc jeśli istnieje możliwość aby zniszczyć go to ja się przyłączam.
.
7.Dobrowolnie żyć na Pogorzelisku / Zostać zmuszonym do tego pod groźbą zarażenia Pożoga [czyli , ze DRESZCZ ich zarazi jeśli nie wyruszą na Pogorzelisko]

Hmmm ... cóż żadna z tych opcji nie jest za kolorowa. Ale ... chyba wole już dobrowolnie z własnej woli tam być a nie poprzez kogoś.

8.Zabić Jorge / Zabić Brendę

 Jeśli ktoś czytał książkę to doskonale wie o co chodzi.  I naprawdę to jest najtrudniejsza decyzja z wszystkich jakich musiałam dokonać. Serio nie mam pojęcia. Ok przyznaje się w książce Brenda mnie nieco denerwowała ale potem ją polubiłam no ale Jorge też nie jest niczemu winien. Już wiem jak się czuł ... kiedy spotkał się z takimi opcjami. Dobra wybieram ... Brendę [ z nadzieją , ze to jednak Jorge zostanie zabity].

9.Smazyć się na Pogorzelisku / Walczyć o przetrwanie z Poparzeńcami

Która odpowiedz jest bardziej możliwa do przeżycia? Hmmm .. tak szczerze to chyba żadna ale mimo wszystko jak dla mnie to walczenie z Poparzeńcami jest większą szansa aby przeżyć a gdybym cały czas była na Pogorzelisku [tak wiem w dzień można się gdzieś schować itp. tak racja ] hmm .. już całkiem nie wiem teraz. Dobra zmieniam zdanie. Wybieram Pogorzelisko , najwyżej słońce mnie spali.

10.Poprosić o pomoc Jorge i obiecać mu , ze dostanie lek / Poradzić sobie samemu

W sumie myśląc konkretnie to pomoc zawsze się przyda zwłaszcza w walce i obronie. Jeśli tylko byłaby taka możliwość to ja z niej skorzystam. :)


W tym poście będzie na tyle. Podobało się wam coś takiego? Przepraszam za błędy i jeśli jakieś słowa powtarzają się zbyt często. Ci którzy są ciekawi tego jak mi się podobał film oraz moje odczucia po nim zapraszam już dzisiaj na niego :). PA ;*

Share:

0 komentarze