WRAP UP LUTY 2016

Eloszki hejo wam. :)

Jako , że mamy dzisiaj ostatni dzień miesiąca przyszedł czas na podsumowanie tego co przeczytałam w danym miesiącu czyli WRAP UP .Postanowiłam, że WRAP UP i TBR będę robić oddzielnie. I nie dlatego żeby mieć więcej postów do pisania [bo uwierzcie w ostatnim czasie aż nad to ich mam] ale dlatego, że tak mi pasowało. Bo jedno to podsumowanie tego co przeczytałam czyli pasuje idealnie na koniec miesiąca tj. dzisiaj a drugie to przedstawienie tego co chce przeczytać czyli pierwszy dzień nowego miesiąca tj. jutro. Ale wy jeśli chcecie możecie to pisać dalej razem jeśli tak wam lepiej. Co do tego co przeczytałam to wynik nie jest powalający a wręcz straszne to ,że tylko tyle choć wydaje mi się, ze choćby tyle mi się udało przeczytać. Zawsze mogło być gorzej. Dobra do rzeczy. Zapraszam.


Zacznijmy od książki ,którą przeczytałam jako pierwszą w lutym. Jest nią pierwsza cześć serii ''Więzień Labiryntu'' na podstawie której został nagrany film O samej książce pisze więcej tutaj w RECENZJI KSIAŻKI ale to nie jedyna recenzja bo jest też filmu na ,która was zapraszam RECENZJA FILMU . Napisał ją James Dashner. Dla zainteresowanych zrobiłam tydzień z tą książką TYDZIEŃ Z WIĘŻNIEM LABIRYNTU. Do tej pory pamiętam te wszystkie emocje podczas czytania i nie zapomnę ich nigdy. Kocham nad życie ja i świat jaki jest w niej stworzony. Jedno słowo : POLECAM <3
Kolejną książką jaką mam wam do pokazania i raczej nie jest ona niespodzianka dla was jak w przypadku WL z którą też już były posty. Tak samo była już jej recenzja gdzie wam odsyłam jeśli chcecie poczytać więcej na jej temat z mojego punktu widzenia RECENZJA KSIĄŻKI. Jako iż jest do niej film to go obejrzałam i jestem zadowolona z niego a tutaj jest jego RECENZJA FILMU. Co prawda nie robiłam z tą książką takiego tygodnia jak z TMR ale 4 posty na jej temat się pojawiły. 2 recenzje i top 5 oraz co byś wolała. TYDZIEN Z PRÓBAMI OGNIA. Nie chce się tu za bardzo rozpisywać na temat tych książek bo to już zrobiłam w recenzje wiec mam nadzieje , ze to rozumiecie. Tak samo jedno słowo : POLECAM <3

Ostatnią [tak ostatnią] książkę jaką mam wam dzisiaj do pokazania jest to ''Jeśli zostanę''' - Gayle Forman. Tak nieco w innym gatunku. Do tej książki nie powstała jeszcze recenzje i nie jestem pewna czy powstanie ale jeśli tylko chcecie to mogę zrobić. Ogółem książka bardzo przyjemna. Tak jak wyżej jest na jej postawie film ale z inna nazwą bo ''Zostań , jeśli kochasz''.
Czyta się ją bardzo szybko. Należy do tych książek bardziej życiowych i rzeczywistych. Według mnie może ją każdy przeczytać i raczej się spodoba. Fabuła jest fantastyczna. Powiem tyle : POLECAM



I to by było na tyle. Mam nadzieję, że miło wam się to czytało. Jeśli czytaliście którąś z tych dajcie znać. Jeśli macie własne blogi i zrobiliście recenzje którejś z tych to napiszcie o tym a chętnie poczytam ponieważ chce poznać wasze zdanie na ich temat. Szybki i prosty post na koniec miesiąca. Zapraszam do mnie jutro jeśli nie chcecie przegapić co zamierzam czytać w najbliższym czasie w Marcu. Do widzenia, dobranoc albo dzień dobry wszystkim. Bayo ;*

Share:

0 komentarze