Albo Albo TAG

Hej hejo.

Bardzo przepraszam za brak postów przez ostatni tydzień ale niestety choroba jedna nie dobra mnie rozłożyła i nie miałam siły aby coś napisać ale teraz w tym tygodniu to nadrobię. Może nie całość ale cześć na pewno. Dlaczego wybrałam TAG? Bo jest to post dosyć lekki i szybko oraz nie trzeba się do niego jakoś specjalnie przygotowywać. Po prostu siadasz i odpowiadasz na pytania. Tym razem są to akurat wybory. Jak dla mnie ten TAG ma jeszcze jedna nazwę ,zamiast Albo Albo mogłoby być Co wolisz TAG ale ta też jest spoko. Zapraszam.


1.Wolisz czytać tylko trylogie albo powieści jedno tomowe.

To jest nieco trudno bo zależy to głownie od tego czy dana historia książki może się zakończyć po jednym tomie czy potrzebuje do tego serii. Ale ja jednak sięgam częściej po te kilku tomowe. Najgorzej jest kiedy fabuła książki potrzebuje tylko jednego tomu a autorka/autor robi z tego serie. Po co? :)

2.Wolisz czytać tylko autorki czy autorów.

Ojj jako iż moja biblioteczka zazwyczaj jest wyposażona w książki autorek to je czytam najczęściej ale to nie oznacza ,że tak wole. Tak jakoś się trafia i też jakoś bardzo mnie ciekawią. Więcej czytam oraz chce przeczytać tego co napisała autorka. Nie chce przez to powiedzieć, że autorów nie lubię. No co przecież ja kocham James Dashnera i tego jego Więźnia Labiryntu. Nie łamcie mi serca. :D

3.Wolisz kupować tylko w empiku czy na stronach internetowych.

Oczywiście, że na stronach internetowych. Bo bardziej się opłaca ponieważ jest większy wybór i zdecydowanie częściej tam są przeceny różne niż w empiku czy innym sklepie książkowym.

4.Wolisz żeby wszystkie książki zostały z ekranizowane czy żeby zostały przekształcone w serial.

Tak poł na poł bo zależy o jaką książkę idzie. Na ten przykład weźmy Dary Anioła. Był film ale zrobili serial. Czy się opłacało? Sami to oceńcie [ już chyba jest 8 albo więcej odcinków] .Powiem tak. To zależy jaka to książka, o czym jest itp. Do jednej pasuje film a do innej serial. Ja wybieram film bo tak wole.

5.Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo.

Hęę ... to troche śmieszne bo wiadomo ,że raczej każdy wybierze opcję drugą gdyż wątpię w to aby ktoś chciał czytać tylko 5 stron dziennie. Ja mega szybka w czytaniu nie jestem bo wole czytać wolniej po to aby zapamiętać wszystko [nie to abym miała kłopoty z pamięcią czy coś] .Do mnie najbardziej pasuje połączenie obu opcji. Czyli coś w stylu więcej stron dziennie ale do tego np.3 książki tygodniowo nie 5. Nie mówię ,że nie chciałabym 5 tygodniowo. Wybieram tą opcje co najbardziej realna jest.

6.Wolisz być profesjonalnym recenzentem albo autorem.

Jeśli czytaliście którąkolwiek moją recenzje to wiecie jak to wygląda u mnie. Ale ja pisze tak jak umiem. Nie pogardziłabym gdybym mogła być w tym profesjonalna lecz ja wole sama do tego dojść niż od tak stać się nim. Uwielbiam czytać książki i jeśli była by możliwość [wiem, że jest] abym mogła pisać własne to wybieram to. :)

7.Wolisz czytać 20 swoich ulubionych książek w kółko i kółko czy czytać ciągle nowe książki.

Odpowiedz jest prosta ponieważ nowe bo ja każda książkę czytam tylko raz. Chociaż zaraz ... jeśli to oznacza .. , ze już nigdy nie przeczytam Więźnia Labiryntu ani Prób Ognia :( ... nie :( to się nie może wydarzyć.

8.Wolisz być bibliotekarka czy profesjonalnym sprzedawca książek.

W zasadzie jakiejś specjalnej różnicy to nie robi . I tu i tu czułabym się dobrze. Ale jak mam wybrać tylko jedno to wybieram ... opcje numer ... 1. Bo zdarza się tak , że ktoś zamawia internetowo i ... tyle bo nie wiem co pisać dalej w tym temacie. Nie ważne.

9.Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy czytać wszystko poza ulubionym typem literatury.

Oczywiście , że tylko ulubiony typ. Fantastyka moje życie. Problem się pojawi kiedy nie będzie już nic nowego z fantastyki do czytania. A nie przecież mogę wtedy przeczytać od nowa to co już czytałam z tego typu. Zaraz zapomniała nie mogę. :( Wyżej napisałam ,że będę czytać tylko nowe. Niiiiee :( . OGŁOSZENIE DO AUTORÓW FANTASTYKI : NIGDY NIE KONCZCIE Z JEJ PISANIEM.

10.Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy e-booki.

To znaczy jeśli chodzi o to, to sprawa wygląda tak. Lubię czytać e-booki [pdf.] bo takie czytam szybciej ale dużo bardziej kiedy czytam książki fizyczne bo wtedy mogę je powąchać i dotknąć. [Boje się , ze to zabrzmiało dwuznacznie :/ ,no cóż :D ] Wiecie o co chodzi prawda?



Lista pytań się skończyła tak więc i ja kończę tego posta. Dajcie znać czy wam się podobał. Oczywiście zachęcam do zrobienia go przez wszystkich przez co nie będę pisać kogo nominuje. A tak w ramach małej zapowiedzi co będzie jutro powiem tyle ,że pojawi się post z ulubieńcami miesiące. Wiem mało książkowo ale nie martwcie się to będzie seria ruchoma i nie będzie co miesiąc. Nawet jeśli nazwa tak mówi to nie. Ok to by było na tyle. Pa/dobranoc ;*.

Share:

0 komentarze