TOP 5 : Watki Milosne

Hej hej.

Przyszedł czas na kolejny ranking. Tym razem są to wątki miłosne ale w książkach fantasy albo obyczajowych a nie romansach. Jak za każdym jednym razem decyzja nie jest prosta i nie chce tu ''obrażać'' żadnej książki ,ponieważ wybór danego wątku na dane miejsce nie należy do lekkich. Będę podawać książki, w których podobały mi się te wątki a nie pary, bo na to jest oddzielny ranking. Aha i jest to zestawienie wątków z książek jakie czytałam w ostatnim czasie a nie wszystkich. Zapraszam :)

5.Jeśli zostanę.

Wątek miłosny w tej książki jest ciekawy ale to nie główny ''cel'' książki.
Więcej o książce w recenzji : Recenzja książki Jeśli zostanę - Gayle Forman

4.Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe.

Tutaj pojawią się on dosyć często ale nie jest przesłodzony.

3.Girl Online.

Książka ,w której się pojawia lecz nie jest to takie jak w romansidłach.
Więcej o książce w recenzji : Recenzja ksiażki Girl Online - Zoe Sugg

2.Przypadki Callie i Kaydena.

Odgrywa tutaj ważna role i prawie cała książka o tym ale to prawie jakby ''zakazana'' miłość.

1.Seria ''Syrena''.

Wszędzie wyżej były pojedyncze tomy choć dwa z nich też są seriami. Zrobiłam tak ponieważ tą czytałam cała a inne jeszcze nie. Bardzo fajnie jest tutaj przedstawiony ten wątek i dobrze się zgrywa
z całością.

Oto cały dzisiejszy ranking wątków miłosnych według mnie z przeczytanych książek w ostatnim czasie. Wyszedł jak wyszedł. Za jakiś czas kiedy znowu uzbiera mi się 5 nowych wątków zrobię aktualizacje ale to jeszcze za .. hen hen czasu. A teraz to na tyle. Bayo ;*

Share:

0 komentarze