Wielkanocny Book TAG I ORYGINAL

Hello alleluja.

Smacznego jajka wam na początek życzę. Tak jakoś ostatnio polubiłam robić własne TAGi więc przychodzę do was z nowym a skoro jest do tego specjalna okazja z okazji Wielkiej Nocy to tym bardziej musze z niej skorzystać. Nie wiem czy wychodzą mi one dobrze ale ważne ,że są. Wiem ,że już jeden TAG był w tym miesiącu ale to nic. <O ten - Albo Albo TAG>. Jest on ,krótki więc mam nadzieje ,że się nie pogniewacie za ten drugi. Na czym polega Wielkanocny Book Tag? Jest to dopasowanie można powiedzieć rzeczy ,dni związanych z tym świętem do świata książki. Najlepiej się tego dowiecie czytając ten post dalej. Także zapraszam. :)


Pisanka - książka ,której nie mogłaś się oprzeć dzięki okładce/ książka, którą przeczytałaś ze względu na okładkę.


Chyba z takich najnowszych to będzie tak ,która aktualnie czytam ''Ród''. Niby nie ma nic specjalnego w sobie ale jak ja zobaczyłam to musiałam ją przeczytać i już.

Jajko - książka ,którą czytasz i chcesz jeszcze i jeszcze więcej jej. [Nie pytajcie skąd to powiązanie]


Nikogo chyba nie zdziwię jeśli tu napisze ,że jest to Więzień Labiryntu i Próby Ognia od Jamesa Dashnera. Ich recenzje są na blogu o tutaj - 1 tom i 2 tom.

Zajączek - książka, którą szybko przeczytałaś/ którą szybko zapomniałeś.


Szybko przeczytałam Maybe Someday oraz Próby Ognia a szybko zapomniałam o .. hmmm być może wiadomo zawsze coś się zapomni z książek, które się czytało x lat temu ale mimo wszystko coś zawsze zostaje w pamięci więc nie mam tutaj żadnej książki ,która pasuje.

Koszyczek - torba na książki, która Ci się kojarzy z książka.


Niestety ja sama nie posiadam żadnej takiej ani nie przypomina mi się żadna konkretna. :(

Kurczaczek - książka, która była cienka ale z wielką/dużą fabuła.


Hmmm jak dla mnie tutaj pasuje idealnie książka Najpiękniejszy dar od Lurlene McDaniel. Polecam bo to piękna lektura.

palma - książka po której ci odbiło. [ może być dobre albo złe znaczenie :D ]


Nie chce się powtarzać z WL i PO dlatego napisze ,że jest to Miasto Kości i Miasto Popiołów od Cassie Clare z serii ''Dary Anioła''. Każdy albo nie każdy kto czytałam chyba wie o co chodzi lub nie.

Wielki Tydzień - ulubiona seria książkowa


I znowu nie chce się powtarzać choć bardzo chce ale nie musze chyba więc napiszcie też moja inna ulubiona serie książek a jest to seria ''Syrena'' od Tricia Rayburn czyli Syrena, Głębia i Mroczona Toń. Polecam bo mega wciąga.

Baranek - książka ze zbyt słodką fabuła przez co nie mogłaś jej dokończyć [albo po prostu ze zbyt słodką fabuła]


.Nominacje:
Nominuje każdego z was do zrobienia tego TAGu o ile chcecie :).

Książki z bardzo słodką fabuła nie miałam ponieważ więcej czytam fantastyki ale coś się może znajdzie ze słodką ale do wytrzymania fabułą. Dam tu Girl Online choć nie całkiem pasuje ale jakiś romans w niej jest więc mam nadzieje, że mimo wszystko jednak się zaliczy.


Miał być krótki i w sumie był ale nie całkiem ale mniejsza z tym. Oto cały Wielkanocny Book TAG. Wiem ,że sama go zrobiłam [jeśli możecie to jak będziecie go robić u siebie to powiedzcie ,że ja go zrobiłam, będzie mi miło z tego powodu] i nie na wszystkie pytania mogłam odpowiedzieć ale tak czasem bywa. Podczas tworzenia nie zastanawiałam się nad odpowiedziami tylko jakie pytania mogą pasować do święta Wielkiej Nocy. Już was nie zanudzam. Aha i jeszcze jedno :życzę wam Smacznego Jajka, Miłej Atmosfery w gronie rodzinnym oraz Mokrego Dyngusa  :D . Smacznego a teraz ide już. Bayo ;*

Share:

0 komentarze