Ulubiency Miesiaca Luty 2016

Dobry Wieczór/Dzień Dobry .Witam :)

Nie będę się za bardzo rozpisywać bo każdy wie na czym polega ten post. Nie chce bo i tak będzie nieco długi. No może troche więcej. Będą 3 kategorie ale nie zawsze. Ok może zawsze zobaczę jak to wyjdzie w praktyce. Posty takiego typu są ruchome czyli nie będą co miesiąc ale np. mogą być co dwa. Ponieważ o samej muzyce nie chce pisać .Kategorie są następujące : rzeczy/przedmioty , książki i filmy oraz muzyka. Jest też on w pewnym rodzaju testem bo długo się zastanawiałam czy go napisać czy nie. Wszystko się okaże po nim. Albo będę pisać albo nie. Pasuje wam coś takiego? Jeśli tak to zapraszam :) .


1.Rzeczy/przedmioty.

HERBATA KARMELOWA

Co prawa jest ona ziołowa ale lubię ja i później tego nawet nie czuć. W lutym piłam jej naprawdę dużo. A nie należę do osób które lubią herbatę Ta mi bardzo smakowała i jeszcze nie raz się jej napije. Jeśli lubicie takie ''klimaty'' to wam polecam chociaż jej spróbować. Co do tego gdzie ją kupuje to jest to sklep Biedronka i z tego co wiem to tylko tam można ją dostać. Sa tez inne smaki jak np. miód z wanilia. Kiedy ją kupiłam to mówiłam ,że teraz mam herbatę ,która pasuje do książki nazwą. Wiecie o której mowie? Opakowanie zawiera 20 torebek. No to chyba tyle o niej :D

KOLOROWANKA ''SZTUKA KOLOROWANIA'' TOM 1

Po herbacie albo do herbaty dobra jest książka. Podobno tak mówią. A co powiecie na herbatę do ... kolorowanki? Tak ,no bo czemu nie? Czemu miałbym sobie odmawiać kolorowankę? To sama frajda i radocha :D :D :D hahah aj aj. Jest ona bogata w różne wzory. Te wszystkie szczegóły w niej. Ja jak ją tylko kupiła a nawet i przez zakochałam się w niej i rysunkach. Kiedyś może w oddzielnym poście pokaże pokolorowane strony. Całość zawiera 32 kolorowanki. Jeśli lubicie kolorować oraz szukacie czegoś z motywami zwierząt i roślin to wam to polecam. [Dzisiaj zbyt często powtarzam ''to'' :D :D ] . Zakupiła ja nigdzie indziej jak w ... Biedronce. Zgadzam się za całe dwa złote. W dodatku jest cała a nie , że strona jest urwana czy coś. No co? :D :D
WIĘCEJ O KSIAŻCE : http://www.empik.com/sztuka-kolorowania-1-opracowanie-zbiorowe,p1116652165,ksiazka-p

KAWA INKA


Yyhy kawa. Co prawda zbożowa ale teraz jak się jej nie napije rano to nie żyje. Dzięki niej jestem w stanie funkcjonować. Możecie teraz pisać ,że się uzależniłam ale trudno. No przecież wy też pewnie pijecie. Może nie wszyscy ale ... lepiej będzie jak już nic więcej nie będę pisać na jej temat.







2.Książki i filmy

Czytaliście mojego bloga w lutym? To pewnie wiecie ,że czytałam serie Więźnia Labiryntu [1 i 2 tom] a nawet jeśli nie to spoko, nic się nie stało. A skoro są filmy na podstawie tych książek to filmy widziałam.

Pokochałam te książki jak mało co. Mogę o nich gadać i gadać i dalej i mało. Może tylko ja tak mam. Cóż niestety.
Moim zdaniem nie będę się tutaj rozpisywać na ich temat gdybyż zrobiłam to w recenzji gdzie wszystkich zapraszam.
RECENZJA WIĘŻNIA LABIRYNTU <KLIK>
RECENZJA PRÓB OGNIA <KLIK>
Co do filmów to było i jest nadal tak samo. Uwielbiam i jeszcze nie raz obejrzę. Nawet szykuje się nie długo taka okazja. Tak samo zrobiłam ich recenzje więc zainteresowanych zapraszam do nich.
RECENZJA FILMU ''WIĘŻIEN LABIRYNTU''. RECENZJA FILMU ''PRÓBY OGNIA''.

Linki do filmów gdzie oglądałam : Więzień Labiryntu I Próby Ognia
3.Muzyka.

Tego nie brakowało w lutym. Niby najkrótszy miesiąc a najwięcej się wydarzyło. Dodam tylko linki i nie będę nic już dopisywać ponieważ piosenki to piosenki to muzyka. Nie będę pisać chronologicznie tylko tak jak mi się przypomni.

Olly Murs - Stick With Me [Bardzo się wkręciłam w Olly w lutym]

Rea Lynn - For a Boy [Coś spokojniejszego zawsze się przyda]

Ellie Goulding - Figure 8 (Dubstep Remix) [Piosenka o ,której już tu pisałam, kojarzy mi się z WL]

The Vamps - Rest Your Love

Pham - Movements ft. Yung Fusion

Selena Gomez - Hands To Myself [Nie wiem czemu ale nie mogłam się uwolnić od tego w lutym]

Alvaro Soler - El Mismo Sol [B-Case Remix] ft. J.Lo [Kocham takie remixy]

Olly Murs - Seasons

Shawn Mendes - Stitches [Tego nie da się nie kochać]


Ten post jednak wyszedł zbyt długi. Następnym razem jeśli będę go pisać to musze skracać to o połowę i mniej pisać. No ale tym razem jakoś musicie przeżyć to. Bayo i dobranoc ;*




Share:

0 komentarze