TBR MARZEC 2016

Witam wieczorową/dzienną porą. Cześć

Był post z tym co przeczytałam czyli WRAP UP dla zainteresowanych jeśli jeszcze nie czytali link tutaj WRAP UP LUTY 2016. Nie mogło zabraknąć też i postu z książkami które chce przeczytać w tym miesiącu. A tak btw. przy okazji jak wam się podoba nowy nagłówek bloga? Sama robiłam. Chciałam coś prostego i mam. Dobra wracaaając do tematu postu. Ilość książek ,które wybrałam nie powala może ale są to takie ,które chce bardzo teraz przeczytać. Jest możliwość, że coś się zmieni, mogę przeczytać inna niż mam na liście ale o tym dowiecie się ostatniego dnia  miesiąca. Zapraszam tymczasem do TBR Marcowego.

Pierwszą książka na mojej liście do przeczytania w Marcu jest trzecia cześć serii ''Nieśmiertelni'' napisaną przez Alyson Noel. Dlaczego chciałam to przeczytać :) ? Ponieważ rok temu czytałam 1 i 2 tom ale , ze dopiero teraz udało mi się ją dostać to wracam do niej po roku przerwy. Historia z pierwszych dwóch tomów bardzo mi się podobała dlatego tez byłam ciekawa dalszego ciągu wydarzeń i tego co się wydarzy. Jako , ze wcześniejsze czytałam szybko to z tą czuje ,że pójdzie mi równie dobrze. O czym jest po krótce? O Ever i Damenie ,którzy towarzyszyli sobie w poprzednich wcieleniach i kiedy Damen odzyskuje po raz kolejny Ever tym razem obiecuje sobie , że już nic ich nie rozdzieli ale los ma dla nich inne przeznaczenie.
WIĘCEJ O KSIĄŻCE - Alyson Noel - W cieniu klątwy

Teraz coś co jest znane przez wszystkich dobrze albo i nawet bardzo dobrze. Przez wszystkich oprócz mnie :( . Ale na szczęście teraz mam szanse aby zagłębić się w świecie wykreowanym przez Kiere Cass w książce Rywalki. Jest to pierwszy tom w serii Selekcja wydanym przez wydawnictwo Jaguar. Wiem ,że się nie zawiodę na tej książce i mam nadzieje, że take samo zdanie będę mieć na koniec tego miesiąca. A o czym jest ta oto książka? Jak sam tytuł wskazuje jest w nim jakaś rywalizacja pomiędzy dziewczynami a dokładniej o bycie żona czarującego i przystojnego księcia Maxona. Lecz nie wszystkie wybranki tego losu są z niego zadowolone. America jest jedyna ,która nie pragnie korony i księcia Maxona jak pozostałe. Ale to się zmieni pewnego razu gdy spotka księcia.
WIĘCEJ O KSIĄZCE PISAŁAM TU -  NOWOŚCI KSIAŻKOWEGO LUTY 2016
WIĘCEJ O KSIĄZCE - Kiera Cass - Rywalki

Fascynują Cię książki pełne grozy, niebezpieczeństwa oraz tajemnic? Jeśli tak to dobrze się składa. Bo być może książka z serii ''Wiedzmy z Savannah'' autorstwa J.D. Horn pierwszego tomu Ród jest idealna dla Ciebie. Książka z lekkim dreszczykiem ,która zaskakuje nie raz. Opis historii miasteczka Savannah jest niczym hipnotyzujący zawrót głowy. Z wierzchu miasto wygląda na całkowicie normalne ale mieszkańcy wiedzą , ze tak nie jest ponieważ skrywa mnóstwo sekretów ,które chroni ród Taylorów. Lecz gdy w tajemniczych dla wszystkich okolicznościach umiera głowa rodziny demony ,które przez cały czas były strzeżone przez ród zaczynają przenikać do świata ludzi. Czy jest ktoś kto może to powstrzymać? Ojjj jest a ja już się nie mogę doczekać aż zacznę ją czytać.
WIĘCEJ O KSIĄŻCE PISAŁAM TU - NOWOŚCI KSIAŻKOWEGO LUTY 2016 WIĘCEJ O KSIAZCE - J.D. Horn - Ród

Aby po książce ,która jest mroczna nieco osłodzić sobie z powrotem świat sięgnę po drugi tom znanej na yt Zoelli czyli Girl Online w trasie od Zoe Sugg. Czasami się wydaje , że nie ma nic lepszego jak podróżować po świecie ze swoim sławnym chłopakiem. Ale co ja się czepiam? Przecież każdy o tym marzy lub marzył. Tyle , ze zawsze wierzyliśmy ,że takie wyprawy są szczęśliwe  i spędzamy wtedy czas z osoba która kochamy ale niestety Penny nie miała tego szczęścia i podróż ,która miała być najlepsza okazała się na odwrót najgorsza. Z daleka od rodziny, przyjaciela Eliota oraz ... bloga jest z Noah który nie ma dla niej czasu przez zawalony grafik a ona sama jest nękana pogróżkami od fanek Noah. Czy warto było poświęcić wszystko po to aby wybrać się w trasę z wymarzonym chłopakiem?
WIĘCEJ O KSIAŻCE - Zoe Sugg - Girl Online w trasie

Jej ostatnia uff. Wytrzymacie ze mną jeszcze jakieś 5-10 minut :) ? Czytałam już książce z punku widzenia dwóch osób którzy od początku nie byli sobie bliscy więc postanowiłam , że skoro jest coś jeszcze na wzór tego ja bardzo chętnie z tego skorzystam. A chodzi o książkę Jandy Nelson - Oddam ci słońce. Jest to jedyna książka na tej liście ,która jest jednotomowa. Czasem potrzebuje takiej historii ,która kończy się po jednym tomie a czasem wole te dłuższe. Ta opowiada o bliźniakach , różnych o siebie. Jude jest buntowniczką ,która zapobiega o uwagę matki ale Noah różni się od bliźniaczki ponieważ jest nieśmiały i delikatny. Co się stało , ze bliźniaki ,które były dla siebie nierozłączne teraz zostały rozdzielone? Każde marzy o czym inne ale nawzajem się potrzebują. Historia piękna i będzie na pewno tez wzruszająca. Kocham książki young adult dlatego już chce to przeczytać. Ahh to będzie niesamowita podróż. :)
WIĘCEJ O KSIAŻCE - Jandy Nelson - Oddam ci słońce

No to dotarliśmy do końca. Dwie ostatnie książki mam w wersji pdf. niestety ale i tak się cieszę , ze będę miała, że mam okazje aby je przeczytać. Czuje, że pójdzie mi to szybko więc jeśli chcecie wiedzieć jak mi idzie i jaką książkę czytam aktualnie wpadajcie na bloga częściej. Ogólnie mam do przeczytania 1692 strony także życzcie mi powodzenia. Ja się teraz z wami. Bayo ;*

Share:

0 komentarze